У ці чарівні передноворічні дні хочеться побажати вам дорослого оптимізму та дитячої віри в те , що все з боєм курантів складеться по -новому і найвдалішим чином ! Неважливо , що залишаємо ми в році , що минає : подякуємо його за гарне і залишимо в минулому погане. Відкриємо білий , сніжний , Новорічний чистий аркуш і напишемо на ньому все те , що хочемо втілити у своїй долі . Нехай наступний рік принесе вам безліч приємних відкриттів і нових цікавих знайомств , нехай вас оточують лише найблагородніші , красиві і щасливі люди. Бажаємо щоб збувалися мрії , а всі починання приносили свої плоди , щоб на серці було тепло , а душа раділа чудовим моментам , які чекають попереду .
Бажаємо , щоб це обов'язково збулося в Новому році!
7 червня 2013, в ресторанному комплексі «Монако», в одному з наймальовничіших куточків Києва - на Пейзажній алеї - відбувся БІЗНЕС-ФОРУМ DMDAYS 2013.
Цього року формат заходу був повністю оновлений: не було довгих доповідей та презентацій, все спілкування проходило в динамічному режимі, з жвавими дискусіями між залом і експертами ринку. У форумі взяли участь 314 осіб, було проведено 10 дискусій у два потоки, у круглих столах взяли участь 64 експерта.
Компанія ВПС в черговий раз виступила партнером заходу і була представлена як аутсорсингова компанія, що надає повний спектр логістичних послуг для e-commerce бізнесу (Fulfillment).
Нагадаємо, що «FULFILLMENT» для дистанційних продажів, e-commerce бізнесу - це:
- складська логістика з відповідальним зберіганням товарів;
- прийом та обробка дистанційних замовлень;
- комплектація замовлень з підбором оптимальної економічною упаковки товарів;
- організація та доставка замовлень:
- поштовою службою через Центр обслуговування корпоративних клієнтів УДППЗ «Укрпошта», яке розміщене на території підприємства,
- кур'єрською службою в будь-яку точку країни;
- обробка повернень та надання звітної документації.
Компанія ВПС також взяла участь у круглому столі на тему: «Склади, Fulfillment, Доставка», де експертом від компанії виступив Карповець Андрій Юрійович, генеральний директор холдингу ТОВ «СИМПАТИК Груп».
Потрібно відзначити, що в цьому круглому столі Компанія ВПС була єдиним учасником, що надає послугу «Fulfillment» для e-commerce бізнесу в Україні, що пройшла шлях від «in-house» бізнесу, коли використовувала свої ресурси виключно для внутрішніх потреб холдингу, до великого аутсорсингового підприємства, готового брати на аутсорсинг компанії, що займаються дистанційними продажами.
У числі інших учасники обговорили проблемні питання щодо зберігання та доставки товарів для Інтернет-магазинів.
Під час обговорення питання про неготовність компаній, які займаються дистанційними продажами, передавати логістичні послуги на аутсорсинг, Андрій Юрійович зазначив: «Так, така проблема існує. Просто ринок ще недостатньо «дозрів» для передачі логістичних послуг на повний аутсорсинг. Головна проблема, яка не дозволяє компаніям користуватися аутсорсингом, це страх передати свої бази даних для обробки підряднику, третій особі.
«Поки компанія не побачить і не зрозуміє всі вигоди від розумного розподілу праці, що не прорахує всю економію від передачі непрофільних послуг для виконання іншими компаніями, що не буде стрімкого зростання в дистанційних продажах», - підкреслив Андрій Юрійович.
Основним питанням форуму була розробка стандартів надання послуг і можлива в майбутньому консолідація компаній однотипного бізнесу з метою покращення сервісу дистанційного обслуговування покупців.
Завдяки запуску нової лінії, компанія «ВПС» (Всеукраїнський поштовий сервіс) значно прискорила і здешевила процес упаковки письмової кореспонденції.
«На сьогоднішній день машина упаковує більше 15000 листів на день. Процес упаковки на автоматичній лінії в 2,5 рази збільшив продуктивність відділу упаковки листів і бандеролей, а найголовніше забезпечив повну конфіденційність та оперативність передпочтової обробки », говорить директор СилантьєваЛ.М
Нагадаємо, що передпочтова обробка - це комплекс робіт, необхідний для виконання замовлення клієнта з моменту отримання матеріалів від замовника для поштової розсилки і до моменту відвантаження готових поштових відправлень оператору поштового зв'язку. Саме за якістю та оперативності передпочтової обробки можна визначити професіоналізм поштового оператора.
Найбільш часто аутсорсингом передпочтової обробки письмової кореспонденції користуються фінансові структури (банки страхові, колекторські агентства) і компанії дистанційного продажу.
«Завдяки запуску нової автоматичної лінії упаковки письмової кореспонденції наша компанія змогла знизити вартість упаковки простого листа для наших клієнтів у два рази», стверджує керівник комерційного відділу ОленаПетіна.
Варто відзначити, що нова лінія автоматичної упаковки конвертів «Куверт» оснащена програмним забезпеченням німецької компанії MWT, що дозволяє знизити показник браку до 0,5%. Дана машина працює на виробництві компанії ВПС вже більше півроку і вже пройшла етап налагодження і в повну потужність використовується при обробці замовлень клієнтів.
Всіх представниць прекрасної половини людства вітаємо з весняним святом, з жіночим днем. Нехай осяються променистими посмішками ваші обличчя, кожен день дарує добро, турботу і ласку.
Тематика:
Поліграфія, видавнича справа
Маркетинг, реклама, PR
Години роботи виставки:
27 - 28 лютого - з 10:00 до 17:00;
1 березня - з 10:00 до 16:00
Місце проведення:
Міжнародний виставковий центр Броварський пр-т, 15
В рамках даного заходу «Компанія« ВПС» представить свій рекламно-інформаційний стенд, де Ви будете мати можливість детально ознайомитися з послугою передпочтової обробки кореспонденції, а саме:
• з варіантами упаковки різно-габаритних посилок, листів і бандеролей;
• з різними варіантами упаковки і комплектації товарів;
• з правилами і порядком обробки адресних баз даних та багато іншого.
Представники інтернет-магазинів зможуть ознайомитися з революційною для українського ринку послугою - Fulfillment.
Ми Вас чекаємо на виставковому стенді № L3
Організатор виставки запланував розіграш лотереї з привабливим призом!
До зустрічі!
В останні роки на ринку поштових послуг спостерігається істотний прогрес - автоматизується виробництво, з'являється нове сучасне обладнання, пропонуються нові сервіси. У руслі цих тенденцій компанія ВПС (Всеукраїнський поштовий сервіс) провела прес-тур на виробництво.
Під час прес-туру гості відвідали основні виробничі ділянки:
• Відділ упаковки листів і бандеролей
• Відділ упаковки цінних посилок та посилок для кур'єрської відправки
• Склад, де зберігаються товари на відповідальному зберіганні
• Відділ транспортної логістики
• Відділ упаковки посилок.
• Відділення Укрпошти - ЦОКК № 4, що знаходиться на території компанії ВПС
Представники ЗМІ ознайомилися з процесами упаковки листів і посилок, системою контролю якості та зберігання відправлень, побачили в дії нове обладнання для автоматизації ручної праці і т.д.
Серед нового устаткування, яким оснащено виробництво компанії ВПС:
• конвертувальна система GLUE-FOLDER - устаткування для пакування бесконвертних поштових відправлень, яке забезпечує істотну економію витрат на поштову упаковку;
• журнальний пакувальник MAIL-BEG - устаткування для пакування друкованої продукції в плівку ( рекламні матеріали, компакт-диски та ін.);
• термосклеювання силіконовим клеєм – послуга, яка має великий попит та застосовується під час вклеювання пробного матеріалу в рекламну продукцію.
І основне нововведення компанії ВПС - це автоматична лінія з упаковки конвертів. Продуктивність даної лінії від 6000 упаковок на годину.
Під час прес-туру було порушено питання безпеки і надійності пересилання цінних речей і крихких вантажів. Співробітники компанії ВПС докладно продемонстрували процес пакування особливо цінних посилок (дорога техніка, електроніка) і крихких вантажів (ялинкові іграшки, парфумерія, посуд).
За словами Людмили Силантьєвої, директора компанії ВПС, сьогодні на ринку поштових послуг спостерігаються позитивні зміни і зростання. Пов'язано це з тим, що різні виробничі і торгуючі компанії, фінансові установи, які пережили економічну кризу, знову почали нарощувати свої сили по залученню і утриманню клієнтів. Зокрема, такими компаніями проводяться різні рекламно-маркетингові акції, запускаються довгострокові програми лояльності, для реалізації яких вони залучають компанії, що надають поштові послуги.
Крім того, стимулом до збільшення обсягу поштових відправлень є розвиток інтернет-торгівлі - так, для обслуговування інтернет-магазинів в компанії ВПС нещодавно організували окрему ділянку, де відбувається пакування цінних посилок з товарами.
На пост-брифінгу, який став завершальною частиною заходу, Людмила Силантьєва розповіла про тенденції ринку передпочтової підготовки, про взаємодію комерційних і державних структур на прикладі компанії ВПС та УДППЗ «Укрпошта», відділення якої знаходиться безпосередньо на території підприємства. Був продемонстрований процес передачі упакованого багажу від компанії ВПС на відділення «Укрпошти», для подальшої відправки адресатам.
У свою чергу, Олена Петіна, керівник комерційного відділу компанії ВПС, відповіла на запитання журналістів про захист персональних даних, сучасні технології, які забезпечують якість і надійність упаковки, а також, про можливості відправника з контролю процесу відправки та відстеження переміщення посилки.
6-а Конференція інтернет-магазинів «Бізнес 2012» - це подія, яка щороку об'єднує кращих фахівців у сфері інтернет-бізнесу, дозволяє розповісти про досягнення і прориви, поділитися досвідом з колегами і просто поспілкуватися з партнерами.
Конференція цього року була повністю присвячена електронній комерції і дистанційним продажам. Протягом дня з доповідями виступали практикуючі фахівці - лідери ринку інтернет торгівлі. Всі презентовані лекції ґрунтувалися на практичному досвіді і були дуже інформативні.
Крім доповідей, на конференції «Бізнес 2012» були представлені і рекламно-інформаційні стенди сервісних компаній B2B. Досить широко був представлений логістичний сервіс, свої стенди представили такі компанії, як CAT, УДППЗ «Укрпошта», Нова пошта та ін.
«Компанія« ВПС », теж представила свій стенд, де представники інтернет-магазинів змогли ознайомитися з революційною для українського ринку послугою - Fulfillment.
Сервіс Fulfillment для інтернет-магазина - це комплекс заходів для розвитку електронної торгівлі, і включає в себе:
- створення великого центру для зберігання товарів (складська логістика),
- прийом і обробку замовлень,
- забезпечення клієнтської підтримки,
- комплектацію замовлень і упаковку товарів,
- організацію доставки,
- обробку повернень.
Керівник комерційного відділу «Компанії «ВПС», Олена Петіна, взяла участь у засіданні круглого столу на тему« Логістика для інтернет-магазинів ». На засідання виносилися питання сервісу доставки в Україні, готовність служб з доставки до нестандартних замовлень та ін.
Зокрема, відповідаючи на питання про доцільність аутсорсинга логістичних послуг, Олена Петіна зазначила: «Якщо ви плануєте розвивати свій бізнес і збільшувати обсяги продажів товару, то аутсорсинг логістичних послуг дозволить вам значно скоротити витрати. І це доведено на досвіді великих європейських компаній електронної комерції ».
6-я щорічна конференція інтернет-магазинів «Бізнес 2012» організована компанією «OWOX» - сучасні рішення та якісний сервіс для інтернет-магазинів, покупців і веб – майстрів-проходила на території готелю «Русь», вул. Госпітальна, 4, Київ, Україна.
«REX / T-REX» є однією з головних рекламних виставок України - висвітлює події та тенденції в сфері реклами, маркетингу та мас-медіа.
Аудиторія виставки «REX» складається, в основному з працівників сфери реклами, поліграфії, а також торгівлі.
У цьому році кількість відвідувачів перевищила 12 тисяч. Гостей та учасників виставки рекламної сфери цікавили нові шляхи розвитку бізнесу, свіжі ідеї, можливості голосно і нестандартно заявити про себе.
В рамках даного заходу «Компанія« ВПС »представила свій рекламно-інформаційний стенд. Відвідувачі стенду могли детальніше ознайомитися з послугою предпочтової обробки кореспонденції, а саме: варіантами упаковки різно-габаритних посилок, листів і бандеролей; зі списком і видом необхідних супровідних документів; із різними варіантами упаковки і комплектації товарів; до правил і порядком обробки адресних баз даних. Більшість відвідувачів були задоволені рівнем сервісу поштового аутсорсингу і задоволені асортиментом послуг, які «Компанія« ВПС »пропонує своїм клієнтам.
Оскільки «REX» - це, в першу чергу, виставка про рекламу, і для рекламістів - то актуальною стала інформація про спеціальному сервісі для обслуговування акцій «Збери і виграй». Всі програми «Збери та виграй» однакові за своєю природою - метою їх є збільшення попиту на продукт, але в той же час всі програми розрізняються за своєю формою, структурі, наповненню - звідси і різна специфіка завдань, які приймає до виконання «Компанія« ВПС ».
З послугами Всеукраїнського поштового сервісу ознайомилися більше 150 компаній, серед яких рекламні агентства: «Вінницька реклама», «Dana», «Бізнес Точка»; фармацевтичні компанії: «Esparma», «Pharmunion», «Фаркос»; мережі магазинів: «MEGASPORT» , «Фора», «ЕКО-маркет», «Billa-Україна»; друкарні і видавництва: «Видавничий дім« ЕКО-інформ »,« Галицька Видавнича Спілка », Видавництво« Генеза »; виробничі компанії:« Кнауф Інсулейшн Україна », «Первомайський МКК», і багато інших.
Велика частина компаній зацікавилася в наданні професійної послуги предпочтовой підготовки. Такі компанії як Холдинг «Сова», «WISE» Міжнародна асоціація підприємців, Інтернет проект «KlubOK», фармкомпанія «APIFITO pharm», компанія «Mahle» вже детально і поглиблено вивчили продукт, цінову політику та обговорили можливі варіанти спільного співробітництва.
Виставка «REX / T-REX 2012» організована компанією «Євроіндекс», і проходила на території центру «КиївЕкспоПлаза», вул. Салютна, 2-Б, Київ, 04111, Україна;
Шановні гості виставкового форуму Mail Expo!
Сьогодні стало відомо, що захід Mail Expo, що планувався на 23 - 25.10.12, переноситься на невизначений термін.
Перенесення пов'язане з тим, що зали Київської ТПП будуть задіяні під проведенням виборів.
Від імені оргкомітету приносимо свої вибачення. Сподіваємося на Ваше розуміння.
Нові дати проведення заходу ми повідомимо пізніше.
Всі доповідачі, що підтвердили свою участь у конференції обов'язково будуть задіяні в наступній програмі.
Дякуємо!
Прес-анонс
23–25 жовтня 2012 року на території ВЦ «КиївЕкспоПлаза» проходитиме перший виставковий Форум «MAIL Expo», який дозволить скоординувати зусилля державних та приватних структур щодо вдосконалення в країні поштового зв'язку, створити ефективну систему взаємодії між постачальниками та споживачами поштових послуг, підвищити авторитет і зміцнити репутацію поштової галузі.
За підтримки: УДППЗ «Укрпошта»; Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації; «Всеукраїнський Поштовий Сервіс», ТОВ
Формат заходу: спеціалізована виставка, форум, програма нагородження працівників галузі з нагоди професійного свята, презентації підприємств, профільні консультації та семінари. В такому форматі - це єдиний в Україні захід, що присвячений питанням виключно сучасного стану та розвитку поштової галузі - тема, що заслуговує на окрему та особливу увагу.
Основні тематичні розділи: Підприємства (оператори) поштового зв'язку. Кур'єрська поштова служба. Передплатні агентства. Науково-технічне забезпечення розвитку поштового зв’язку. Логістика поштових перевезень. Складування й технологічна підготовка поштових вантажів. Пристрої, машини та обладнання, витратні матеріали поштового зв'язку. Поштова безпека і контроль. Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології системи поштового зв'язку, програмне забезпечення. ІТ – послуги. RFID - технології. Сервісні служби, технічні центри з обслуговування та ремонту. Технології безпеки праці. Бухгалтерський облік і фінанси у поштовому зв’язку. Страхування. Спеціалізовані організації, установи, об'єднання. Державне регулювання діяльності у сфері надання послуг поштового зв'язку. ЗМІ, інші спеціалізовані видання.
Програма ділових заходів виставкового форуму
Під час дії виставкового форуму проходитимуть бізнес-конференції на теми:
- «Поштова сфера очами споживача», де розглядатимуться питання безпеки поштових відправлень, сервісу доставки, дистанційної покупки та ефективного зворотного зв’язку поштового оператора, ін.
- «Поштові послуги для бізнесу», де розглядатимуться питання стандартизації поштового менеджменту, нові підходи в бізнесі, ліцензування поштової діяльності
- «Пошта майбутнього», де будуть розглядатимуться питання перспектив розвитку галузі поштового обслуговування в Україні, впровадження нових технологій та послуг.
Свої доповіді представлять понад 10 сервісних компаній, представники УДППЗ «Укрпошта», та Національної комісії з регулювання у сфері зв'язку та інформатизації
У форумі братимуть участь понад 100 компаній з різних регіонів України.
Запрошуємо Ваше підприємство взяти участь у роботі Форуму–виставки «MAIL Expo» та його супутніх заходах 23–25 жовтня 2012 р.
У разі зацікавленості просимо звертатися до відділу з організації виставок КТПП за тел. , факс: ,
www.kiev-chamber.org.ua,
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Більш детальну інформацію ви зможете отримати на сайти КТПП: http://www.kiev-chamber.org.ua/news167
Шановні колеги,
запрошуємо Вас на круглий стіл:
«Ринок поштових послуг для ключових галузей бізнесу:
ситуація і перспективи розвитку»
Захід відбудеться 2 жовтня 2012 р. в 11.30 (вівторок)
в інформагентстві УНІАН
за адресою: вул. Хрещатик, 4 (конференц-зал, 2 поверх).
Під час прес - заходу Ви почуєте думку експертів про продуктивності використання поштових послуг в різних сферах бізнесу, зможете взяти коментарі у спікерів на цікавлячі Вас теми (проблеми української поштової галузі та методи їх вирішення, доцільність використання поштових послуг в діловому середовищі, зокрема - в торгівлі, банківській справі і т.д.).
Серед питань до обговорення:
На ці та інші питання відповідатимуть експерти галузі:
• Андрій Хорошевський, виконуючий обов'язки директора Київської міської дирекції УДППЗ "Укрпошта";
• Наталя Князєва, заступник директора Київської міської дирекції УДППЗ "Укрпошта";
• Ірина Леньо, керівник ДМ-проектів і програм. Експерт українського ринку дистанційного маркетингу (mail order);
• Людмила Силантьева, директор компании ВПС «Всеукраинский почтовый сервис»;
• Олена Петіна, керівник комерційного відділу компанії ВПС «Всеукраїнський поштовий сервіс».
Просимо підтвердити Вашу присутність до 09-00 вівторка, 02 жовтня.
Будемо раді бачити Вас на заході!
Повідомте, будь ласка, ПІБ представника компанії для внесення в список реєстрації
по тел./факс: 495-22-93/90
e-mail:
ХVI Міжнародна виставка
«REX»
Час проведення: 25 - 28 вересня.
Місце проведення: виставковий центр «КиївЕкспоПлаза» (Київ, вул. Салютна, 2-Б).
Робота виставки
25 - 28 вересня з 10.00 до 18.00. Вхід відвідувачів припиняється в 17.30.
Проїзд від станції метро «Нивки» до зупинки «вул. Салютна »:
маршрутка № 410,451, 455, 465, 501, 575
тролейбус № 5, 26
автобус № 14, 23, 32
Вас чекають:
- Новинки ринку від більш ніж 200 компаній.
- 120 годин конференцій, семінарів, майстер-класів на REX University.
- Спілкування з колегами з усієї України та СНД.
- Яскраві емоції та море позитиву.
До зустрічі!
Шановні панове!
Компанія «Всеукраїнський Поштовий Сервіс»
рада запросити Вас відвідати виставковий стенд нашої компанії в рамках XVIII Міжнародної спеціалізованої виставки «ПОЛІГРАФІЯ-2012»
Виставка проходитиме 18-21 вересня в Національному комплексі «Експоцентр України» (ВДНГ)
за адресою: проспект Глушкова, 1, м.Київ, МСП 03680, Україна (ст. метро "Виставковий центр")
На виставці Ви зможете відвідати спеціалізовані експозиції:
«ПАПІР -2012» - поліграфічний, газетний, офісний, технічний;
«DIGIDRUK-2012» - експозиція цифрових технологій для видавничо-поліграфічного та рекламного бізнесу;
«ПАКУКРАЇНА-2012» - упаковка, тара, технології та обладнання для їх виробництва, поліграфія упаковки та реклами, промислова та сувенірна упаковка, маркувальне обладнання та матеріали;
«ЕТИКЕТКА - 2012» - поліграфічне обладнання та сучасні технології для виготовлення етикеткової продукції, витратні матеріали для виготовлення етикеткової продукції (папір, картон, полімерні плівки, фольга. Поліграфічні фарби і т.д.)
КНИЖКОВА ВИСТАВКА-ЯРМАРОК
СЕМІНАРИ, КОНФЕРЕНЦІЇ, ПРЕЗЕНТАЦІЇ
Організатор - Національний комплекс «ЕКСПОЦЕНТР УКРАЇНИ»
Підтримка Державного комітету телебачення і радіомовлення України,
Міністерства економічного розвитку і торгівлі України,
Державного агентства України з управління державними корпоративними правами та майном;
Української Асоціації виробників поліграфічної продукції.
Вхід на виставку - безкоштовний!
До зустрічі!