Журналісти здійснили подорож в країну листів і посилок

В останні роки на ринку поштових послуг спостерігається істотний прогрес - автоматизується виробництво, з'являється нове сучасне обладнання, пропонуються нові сервіси. У руслі цих тенденцій компанія ВПС (Всеукраїнський поштовий сервіс) провела прес-тур на виробництво.
         Під час прес-туру гості відвідали основні виробничі ділянки:
• Відділ упаковки листів і бандеролей
• Відділ упаковки цінних посилок та посилок для кур'єрської відправки
• Склад, де зберігаються товари на відповідальному зберіганні
• Відділ транспортної логістики
• Відділ упаковки посилок.
• Відділення Укрпошти - ЦОКК № 4, що знаходиться на території компанії ВПС
         Представники ЗМІ ознайомилися з процесами упаковки листів і посилок, системою контролю якості та зберігання відправлень, побачили в дії нове обладнання для автоматизації ручної праці і т.д.

Серед нового устаткування, яким оснащено виробництво компанії ВПС:
• конвертувальна система GLUE-FOLDER - устаткування для пакування бесконвертних поштових відправлень, яке забезпечує істотну економію витрат на поштову упаковку;
• журнальний пакувальник
MAIL-BEG - устаткування для пакування друкованої продукції в плівку ( рекламні матеріали, компакт-диски та ін.);
• термосклеювання силіконовим клеєм – послуга, яка має великий попит та застосовується під час вклеювання пробного матеріалу в рекламну продукцію.
І основне нововведення компанії ВПС - це автоматична лінія з упаковки конвертів. Продуктивність даної лінії від 6000 упаковок на годину.


         Під час прес-туру було порушено питання безпеки і надійності пересилання цінних речей і крихких вантажів. Співробітники компанії ВПС докладно продемонстрували процес пакування особливо цінних посилок (дорога техніка, електроніка) і крихких вантажів (ялинкові іграшки, парфумерія, посуд).
         За словами Людмили Силантьєвої, директора компанії ВПС, сьогодні на ринку поштових послуг спостерігаються позитивні зміни і зростання. Пов'язано це з тим, що різні виробничі і торгуючі компанії, фінансові установи, які пережили економічну кризу, знову почали нарощувати свої сили по залученню і утриманню клієнтів. Зокрема, такими компаніями проводяться різні рекламно-маркетингові акції, запускаються довгострокові програми лояльності, для реалізації яких вони залучають компанії, що надають поштові послуги.
         Крім того, стимулом до збільшення обсягу поштових відправлень є розвиток інтернет-торгівлі - так, для обслуговування інтернет-магазинів в компанії ВПС нещодавно організували окрему ділянку, де відбувається пакування цінних посилок з товарами.
         На пост-брифінгу, який став завершальною частиною заходу, Людмила Силантьєва розповіла про тенденції ринку передпочтової підготовки, про взаємодію комерційних і державних структур на прикладі компанії ВПС та УДППЗ «Укрпошта», відділення якої знаходиться безпосередньо на території підприємства. Був продемонстрований процес передачі упакованого багажу від компанії ВПС на відділення «Укрпошти», для подальшої відправки адресатам.
         У свою чергу, Олена Петіна, керівник комерційного відділу компанії ВПС, відповіла на запитання журналістів про захист персональних даних, сучасні технології, які забезпечують якість і надійність упаковки, а також, про можливості відправника з контролю процесу відправки та відстеження переміщення посилки.