ТОВ «Компанія« ВПС »традиційно підтримує проведення Днів Директ-маркетингу в Україні

   7 червня 2013, в ресторанному комплексі «Монако», в одному з наймальовничіших куточків Києва - на Пейзажній алеї - відбувся БІЗНЕС-ФОРУМ DMDAYS 2013.
    Цього року формат заходу був повністю оновлений: не було довгих доповідей та презентацій, все спілкування проходило в динамічному режимі, з жвавими дискусіями між залом і експертами ринку. У форумі взяли участь 314 осіб, було проведено 10 дискусій у два потоки, у круглих столах взяли участь 64 експерта.
    Компанія ВПС в черговий раз виступила партнером заходу і була представлена ​​як аутсорсингова компанія, що надає повний спектр логістичних послуг для e-commerce бізнесу (Fulfillment).
    Нагадаємо, що «FULFILLMENT» для дистанційних продажів, e-commerce бізнесу - це:
- складська логістика з відповідальним зберіганням товарів;
- прийом та обробка дистанційних замовлень;
- комплектація замовлень з підбором оптимальної економічною упаковки товарів;
- організація та доставка замовлень:
         - поштовою службою через Центр обслуговування корпоративних клієнтів УДППЗ «Укрпошта», яке розміщене на території підприємства,
       - кур'єрською службою в будь-яку точку країни;
- обробка повернень та надання звітної документації.
    Компанія ВПС також взяла участь у круглому столі на тему: «Склади, Fulfillment, Доставка», де експертом від компанії виступив Карповець Андрій Юрійович, генеральний директор холдингу ТОВ «СИМПАТИК Груп».
    Потрібно відзначити, що в цьому круглому столі Компанія ВПС була єдиним учасником, що надає послугу «Fulfillment» для e-commerce бізнесу в Україні, що пройшла шлях від «in-house» бізнесу, коли використовувала свої ресурси виключно для внутрішніх потреб холдингу, до великого аутсорсингового підприємства, готового брати на аутсорсинг компанії, що займаються дистанційними продажами.
   У числі інших учасники обговорили проблемні питання щодо зберігання та доставки товарів для Інтернет-магазинів.
    Під час обговорення питання про неготовність компаній, які займаються дистанційними продажами, передавати логістичні послуги на аутсорсинг, Андрій Юрійович зазначив: «Так, така проблема існує. Просто ринок ще недостатньо «дозрів» для передачі логістичних послуг на повний аутсорсинг. Головна проблема, яка не дозволяє компаніям користуватися аутсорсингом, це страх передати свої бази даних для обробки підряднику, третій особі.
    «Поки компанія не побачить і не зрозуміє всі вигоди від розумного розподілу праці, що не прорахує всю економію від передачі непрофільних послуг для виконання іншими компаніями, що не буде стрімкого зростання в дистанційних продажах», - підкреслив Андрій Юрійович.
    Основним питанням форуму була розробка стандартів надання послуг і можлива в майбутньому консолідація компаній однотипного бізнесу з метою покращення сервісу дистанційного обслуговування покупців.